- VÂNZAREA SE ÎNCHEIE ÎN:
Rezultate măsurabile la îndemâna dumneavoastră
Să spunem că doriți să vă dezvoltați afacerea în următorul an.
Ai putea începe prin a investi niște bani într-un SEO
agenție, dar asta pare o sarcină copleșitoare.
pentru cineva care nu are abilități tehnice!
Din fericire, există o modalitate mai ușoară: să ne asigurăm că
oamenii descoperă ce face compania ta
importantă din căutările lor online folosind cPanel SEO.
- Cuvinte cheie
- Consilier
- Urmărirea clasamentului
- Auditul site-ului
- Optimizator de text
- Benchmarking
Cuvinte cheie
Benchmarking
Analyse competitors, compare performance and improve your SEO
- Discover domains that share rankings for the same keywords
- Identify your niche's leader
- Compare keyword rankings of two or more domains
- Track and compare your competition's rankings for important keywords
- Track and compare visibility scores
Consilier
Advisor
Receive, manage, and solve tasks to improve your website
- Kanban-style Task Manager
- Customized and prioritized tasks
- Detailed instructions and additional information
- No expert knowledge needed
- Updated weekly
Urmărirea clasamentului
Rank Tracker
Monitor your rankings and those of your competitors
- Track essential rankings weekly or daily
- Local rankings for brick-and-mortar businesses
- International rankings for global companies
- Keep an eye on your competition
- Track keyword rankings or dedicated pages
Auditul site-ului
Site Audit
Check the technical foundation of your website
- Automated weekly site audits
- Technical website check
- Prioritized results
- Shows improvements
- Translated results to advisor tasks
Optimizator de text
Text Optimizer
Improve your rankings with data-driven content optimization
- Compare your text to Amazon™'s and Google™'s top 10 results
- Increase the content quality in a guided manner
- Add, increase, or reduce keywords as instructed
Benchmarking
Benchmarking
Analyse competitors, compare performance and improve your SEO
- Discover domains that share rankings for the same keywords
- Identify your niche's leader
- Compare keyword rankings of two or more domains
- Track and compare your competition's rankings for important keywords
- Track and compare visibility scores
Freelanceri
cPanel SEO a fost conceput pentru a oferi valoare imediată
site-ului dvs. personal sau al clienților dvs., de pe un site de
audit inițial al site-ului prin recomandări pentru îmbunătățirea
rezultatelor motorului de căutare.
Întreprinderi mici și mijlocii
Nu trebuie să fii un expert SEO pentru a-ți îmbunătăți
clasamentul Google al afacerii. cPanel SEO va
identifica cele mai bune cuvinte cheie pentru afacerea dvs. în timp ce
de asemenea, urmărirea performanțelor concurenților dvs.
Opțiuni flexibile de stabilire a prețurilor cu 30 zile de garanție de returnare a banilor
CPANEL / SEO |
cPanel SEO Starter € 18.02/lună |
cPanel SEO Professional € 74.92/lună |
---|---|---|
Proiecte | 1 | 5 |
Conturi cu acces deplin | 1 | 2 |
Conturi numai pentru citire | 00 | 1 |
Evaluarea comparativă a concurenților | ||
Concurenți pe proiect | 2 | 3 |
Cercetarea cuvintelor cheie | ||
Urmărirea clasamentului | ||
Șenile de cuvinte cheie | 500 | 2500 |
Verificarea cuvintelor cheie | Săptămânal | Până la zilnic |
Auditul site-ului | ||
Pagini de cercetat | 500 per proiect | 10k per proiect |
Consilier SEO | ||
SEO Text Optimizer | ||
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
ÎNTREBĂRI & RĂSPUNSURI
Întreprinderea mea are un abonament Office 365 Business existent. Ce înseamnă pentru mine trecerea la Microsoft 365?
SEO este acronimul pentru Search Engine Optimization (optimizare pentru motoarele de căutare). Este o strategie esențială de marketing online dedicată atragerii de potențiali clienți către site-ul dvs. web. Scopul său este de a optimiza un site web pentru a obține poziții de top pentru cuvintele cheie selectate în motoarele de căutare. Acest obiectiv este atins prin utilizarea strategică a unor măsuri de îmbunătățire a configurației tehnice și a conținutului site-ului și prin obținerea de backlink-uri de la alte domenii.
Cuvinte-cheie și clasamente
On-page SEO
Off-page SEO
Specialiștii SEO aplică măsuri pentru a îndeplini factorii de clasificare ai motorului de căutare pentru fiecare categorie. Motoarele de căutare utilizează factori de clasificare pentru a determina poziția în care se află un site web în rezultatele căutării.
În cazul în care numele planului de afaceri s-a schimbat, s-a schimbat produsul sau prețul?
Un studiu arată că 68% din traficul web provine din motoarele de căutare. 53% din acest trafic își are originea în rezultatele căutărilor organice – rezultate de căutare care nu sunt reclame (căutare plătită) și care pot fi îmbunătățite prin SEO.
Cu alte cuvinte, căutarea organică (SEO) și căutarea plătită (SEA, anunțuri în rezultatele căutării) reprezintă cea mai mare parte a traficului pe internet.
Chiar și locul în care ne deplasăm offline este influențat în mod semnificativ de motoarele de căutare: Folosim Google și Apple Maps și rezultatele căutărilor locale pentru a găsi locuri și servicii din apropiere, cum ar fi coaforul, supermarketurile, restaurantele și medicii. Ne alegem destinația pe baza recenziilor online. Și instruim serviciile bazate pe motoare de căutare să ne ghideze până acolo, fie că ne deplasăm cu mașina, cu transportul public sau pe jos.
Acum, imaginați-vă că afacerea, produsele și serviciile dvs. nu sunt listate în rezultatele căutării. Imaginați-vă că oamenii nu vă pot găsi online pentru a vă cumpăra produsele sau pentru a găsi drumul către afacerea dvs. de tip “brick-and-mortar”. În schimb, cel mai probabil, vor alege concurența dumneavoastră.
De ce ați schimbat numele din Office 365 în Microsoft 365?
Cu ajutorul SEO, utilizatorii vă pot găsi afacerea, produsele și serviciile online și le pot cumpăra. După cum am menționat, acest lucru înseamnă că oamenii vă pot găsi online și mult mai ușor și offline.
SEO vă maximizează șansele de a fi listat în primele poziții pentru cuvinte cheie esențiale pentru afacerea dumneavoastră. Cu cât poziția dvs. este mai bună, cu atât mai mulți oameni vor ajunge la site-ul dvs. web – de preferință pe prima pagină (sau în primele zece) a rezultatelor căutării.
De ce Page One?
Bună întrebare. Studiile au arătat că 31,7% dintre utilizatori dau clic pe primul rezultat al căutării organice (poziția unu); un procent uriaș de 75,1% din toate clicurile se îndreaptă către primele trei rezultate ale căutării. După aceea, numărul de clicuri se reduce rapid cu fiecare poziție următoare.
Acest comportament arată că utilizatorii rareori se uită la rezultatele de pe pagina doi sau mai mici, ca să nu mai vorbim de a da clic pe vreunul dintre ele.
De aceea, întreprinderile trebuie să fie prezente pe prima pagină a rezultatelor căutărilor, cel puțin pentru cuvintele cheie relevante.
Pe scurt: Este crucial pentru liber-profesioniști și proprietari de afaceri să
- Dețin un site web sau orice alt tip de prezență online, chiar dacă își oferă produsele sau serviciile offline
- Efectuați SEO pentru a vă asigura că se clasează pe prima pagină pentru cuvinte cheie relevante
Ce s-a întâmplat cu planurile de afaceri Office 365?
Cuvântul cheie este un termen tehnic pentru interogările de căutare (cuvinte, fraze, propoziții și întrebări). Cu ajutorul acestora, utilizatorii găsesc conținut care să le răspundă la întrebări și să le ofere soluții. Pe scurt, un cuvânt cheie este legătura dintre utilizatori și site-ul dumneavoastră. Motoarele de căutare compară cuvintele cheie cu site-urile web, căutând conținutul cu cea mai mare relevanță.
O mare parte din SEO constă în identificarea cuvintelor cheie care au potențialul de a conduce trafic relevant către site-ul dvs. web – cu alte cuvinte, de a aduce clienți potențiali. Pentru a face acest lucru, trebuie să identificați termenii de căutare (sau cuvintele cheie) pe care oamenii îi folosesc atunci când caută oferte ca a dumneavoastră.
Acest proces se numește cercetare a cuvintelor cheie. În mod ideal, cercetarea cuvintelor cheie vă oferă o listă de cuvinte cheie care acoperă interogările de căutare pe parcursul întregului parcurs al clientului.
Ceea ce doriți să faceți este să creați o pagină cu o rețetă pentru un sandviș cu înghețată s’mores, unde utilizatorii găsesc o rețetă ușor de urmat, imagini sau videoclipuri și răspunsuri la întrebările pe care le-ar putea avea.
Sandvișul cu înghețată S’mores este cuvântul cheie principal care ar trebui să apară în URL-ul, titlul, titlurile și multe altele ale paginii dvs.
O pagină dedicată și optimizată pentru cuvinte cheie facilitează motoarelor de căutare – și utilizatorilor, de asemenea – să determine despre ce este vorba în pagina dvs. În acest fel, îl pot lista în poziții bune în rezultatele căutărilor aferente.
Cât de precisă este filtrarea?
Așadar, știm că relevanța este un factor crucial pentru o poziție de top în rezultatele căutărilor. Pentru a crea conținut relevant, trebuie să vă ocupați de subiectele și întrebările din jurul unui cuvânt cheie pe o subpagină sau un URL individual. Apoi, asigurați-vă că cuvântul cheie apare în locuri esențiale din pagina dvs.
Să spunem că sunteți în afacerea cu înghețată. Unul dintre cuvintele tale cheie este sandviș cu înghețată s’mores. Acum te concentrezi pe tot ce are legătură cu un sandviș cu înghețată s’mores.
Cum se utilizează consilierul
În primul rând, verificați panoul consilierului făcând clic pe Consilier în bara de navigare de sus. Este un panou Kanban care vă ajută să vă organizați sarcinile în funcție de statut. Sarcinile dumneavoastră sunt codificate pe culori în funcție de importanță:
- Roșu: Mare. Rezolvați cât mai curând posibil.
- Galben: Mediu. Începeți să le rezolvați în curând.
- Albastru: Scăzut. Țineți-le minte și rezolvați-le atunci când puteți.
Puteți să trageți și să plasați pe măsură ce finalizați sarcinile, să atribuiți sarcini altor utilizatori (în funcție de planul dvs.) și să filtrați în funcție de persoana desemnată.
După cum am menționat mai sus, sarcinile sunt un amestec de măsuri standard de bază SEO și probleme identificate în cadrul auditurilor automate săptămânale ale site-ului dvs. web.
Vreau un consilier pentru alte site-uri web. Cum îl obțin?
Rețineți că aveți nevoie de un proiect pentru ca funcția de consilier să funcționeze. De asemenea, cele mai multe dintre sarcinile consilierului sunt adaptate la site-ul web al unui proiect (de obicei al dumneavoastră sau al clientului dumneavoastră). Dacă gestionați mai multe site-uri web, va trebui să creați un proiect suplimentar pentru fiecare dintre ele.
Pentru a adăuga sau a trece la un alt proiect, faceți clic pe meniul Proiecte din bara de navigare de sus. În funcție de planul dvs., este posibil să fie necesar să îl actualizați pentru a adăuga un
Cum pot atribui sarcini altor utilizatori?
Pentru a atribui o sarcină altor utilizatori, aveți nevoie de un plan care să permită utilizatori suplimentari. Dacă planul dvs. include utilizatori suplimentari, veți găsi meniul Atribuit în Consilier și sarcini. Alegeți pur și simplu un utilizator căruia să îi atribuiți o sarcină sau filtrați consilierul în funcție de acesta. Pentru a adăuga un nou utilizator, faceți clic pe avatarul profilului dvs. și apoi pe Utilizatori. Dacă planul dvs. nu include utilizatori suplimentari, nu veți vedea meniul Atribuit în consilier sau în sarcini. Upgradează-ți planul pentru a adăuga utilizatori.
Ce este vizibilitatea proiectului?
Poate că v-ați oprit deja să vă gândiți: “Stați, dar mie nu-mi pasă de vizibilitatea mea pentru cuvinte cheie care nu au nicio legătură cu afacerea mea.” Și aveți dreptate. În timp ce Vizibilitatea este un scor excelent pentru a vă face o idee despre performanța dvs. generală și pentru a compara site-urile web în general, acesta nu este adaptat la setul dvs. specific de cuvinte cheie.
De aceea oferim vizibilitate a proiectului. Această măsură este calculată în același mod ca și Vizibilitatea, dar în loc să se utilizeze 500.000 de cuvinte cheie din mai multe industrii, Vizibilitatea proiectului se bazează exclusiv pe cuvintele cheie din Rank Tracker.
Cu alte cuvinte, Project Visibility este un scor de vizibilitate personalizat pentru setul unic de cuvinte cheie relevante pentru afacerea dumneavoastră.
Aici găsiți Project Visibility: Proiecte → Rank Tracker → Vizibilitate.
După cum probabil știți deja, puteți urmări și clasamentele concurenților dvs. în Rank Tracker. În acest fel, veți obține vizibilitatea proiectului și pentru acestea, ceea ce va permite o comparație mult mai realistă. Astfel, chiar dacă au un portofoliu de produse sau servicii ușor diferit, Project Visibility ține cont exclusiv de cuvintele cheie pe care le împărtășiți.
Sunt sarcini pe care le-am acoperit deja. De ce apar ele?
Utilizați scorul de vizibilitate ca indicator al performanței SEO generale, al problemelor și al potențialului de optimizare.
1. Obțineți o idee despre performanța SEO globală
Puteți urmări clasamentele pentru cuvinte cheie unice și să știți pe ce poziție vă situați. Este un lucru important de făcut. Cu toate acestea, urmărirea clasamentului nu vă oferă o perspectivă de ansamblu a îmbunătățirii generale a clasamentului dumneavoastră, însă Vizibilitatea o face. Atunci când măsurile SEO sunt eficiente și clasamentele se îmbunătățesc, la fel se întâmplă și cu scorul de vizibilitate.
2. Diagnosticarea problemelor SEO
O scădere bruscă a vizibilității dvs. indică probleme în performanța SEO. Utilizați Vizibilitatea ca pe o alertă. Dacă scade semnificativ, începeți să căutați ce s-a întâmplat. Iată o listă de motive comune:
- Ați fost lovit de o sancțiune Google. Verificați Search Console pentru notificări. Asigurați-vă că respectați Ghidul pentru webmasteri al Google.
- Există ramificații în urma unei modificări recente a algoritmului Google. Întrebați despre recentele actualizări Google și despre ceea ce implică acestea.
- Concurenții dvs. și-au optimizat site-urile și conținutul, iar acum vă depășesc. Comparați vizibilitatea lor (istorică) cu a dumneavoastră. Utilizați Wayback Machine pentru a compara modul în care s-a modificat conținutul acestora.
- V-ați relansat site-ul fără să vă gândiți la SEO. De exemplu, verificați robots.txt și .htaccess pentru a vedea dacă există pagini blocate din greșeală, coduri de stare 404 crescute, redirecționări 301 defectuoase și link-uri interne.
Ați schimbat conținutul într-un mod care nu v-a ajutat la clasament. Luați în considerare inversarea modificărilor.
Site-ul dumneavoastră are probleme tehnice. Efectuați un audit al site-ului sau verificați dacă consilierul dumneavoastră are sarcini tehnice deschise. Verificați dacă există pluginuri depășite, recent actualizate sau incompatibile care ar putea provoca pagube.
Problemele de găzduire sunt cauza. Întrebați dacă gazda dvs. a făcut modificări recente, dacă a fost atacată de hackeri, dacă și-a mutat serverele sau dacă a întâmpinat dificultăți tehnice. Vezi dacă serverul tău are probleme.
Țineți cont de faptul că această listă nu este exhaustivă. Unul sau mai multe dintre aceste motive se pot aplica simultan sau pot exista și alte motive.
3. Compararea concurenților
Vizibilitatea este o măsurătoare excelentă pentru o comparație rapidă între două sau mai multe site-uri web. Comparați vizibilitatea dumneavoastră cu cea a lor. Cine depășește pe cine? V-a depășit un concurent în trecut sau viceversa? Cine conduce și cât de mare este distanța dintre tine și cel mai aprig concurent al tău? Răspunsul la aceste întrebări vă va ajuta să dezvoltați o strategie SEO pentru a ieși (și a rămâne) în topul nișei dumneavoastră.
4. Urmăriți evoluția vizibilității în timp cu ajutorul datelor istorice
Vreți să știți cum a evoluat un site web în timp? Oferim date istorice începând cu 2009, fără fluctuații sezoniere. În acest fel, puteți urmări și compara istoricul vizibilității și puteți vedea evoluția acesteia pe perioade lungi de timp.
Cum îmi pot îmbunătăți scorul de vizibilitate?
Răspuns scurt: Nu faceți din îmbunătățirea vizibilității un obiectiv al strategiei SEO.
Răspuns lung: Vizibilitatea reflectă calitatea clasamentului dumneavoastră într-o singură măsură; nu va duce la un clasament mai bun. Aveți ca obiectiv să vă îmbunătățiți clasamentul pentru cuvintele cheie relevante pe care potențialii clienți le folosesc de fapt pentru a găsi produse și servicii ca ale dumneavoastră. Îmbunătățirea clasamentului vă va îmbunătăți și vizibilitatea. Dar ceea ce contează cu adevărat este clasamentul dumneavoastră.