cpanel SEO

logocapenl1 1

Fă-te găsit online cu cPanel SEO

antet img
tablou de bord 1
clasament
cuvinte cheie cuvinte cheie de cercetare
cuvinte cheie urmărite
proiecte
auditul site-ului
coloana de prezentare a consilierilor
detalii privind sarcina consilierului

Rezultate măsurabile la îndemâna dumneavoastră

Să spunem că doriți să vă dezvoltați afacerea în următorul an.
Ai putea începe prin a investi niște bani într-un SEO
agenție, dar asta pare o sarcină copleșitoare.
pentru cineva care nu are abilități tehnice!

Din fericire, există o modalitate mai ușoară: să ne asigurăm că
oamenii descoperă ce face compania ta
importantă din căutările lor online folosind cPanel SEO.

Cuvinte cheie

O bază de date cu peste 53 milioane de cuvinte cheie pentru cercetare și inspirație

  • Obțineți date complete despre cuvinte cheie
  • Aflați care sunt cuvintele cheie pentru care site-ul dvs. este clasificat
  • Identificați cuvintele cheie promițătoare pentru un trafic mai bun
  • Analizează cuvintele cheie și clasamentele competiției tale
  • Comparați piețele internaționale
  • Profitați de o bază de date de peste 53 de milioane de cuvinte cheie
428982 2

Consilier

Primiți, gestionați și rezolvați sarcini pentru a vă îmbunătăți site-ul web

  • Manager de sarcini în stil Kanban
  • Sarcini personalizate și prioritizate
  • Instrucțiuni detaliate și informații suplimentare
  • Nu sunt necesare cunoștințe de specialitate
  • Actualizat săptămânal
1933920 1

Urmărirea clasamentului

Monitorizați clasamentele dvs. și ale concurenților dvs.

  • Urmăriți clasamentele esențiale săptămânal sau zilnic
  • Clasificări locale pentru întreprinderile de tip brick-and-mortar
  • Clasamente internaționale pentru companii globale
  • Fiți cu ochii pe concurența dvs.
  • Urmăriți clasamentele cuvintelor cheie sau paginile dedicate
seo ranking 1

Auditul site-ului

Verificați baza tehnică a site-ului dvs.

  • Audituri săptămânale automatizate ale site-ului
  • Verificarea tehnică a site-ului web
  • Rezultate prioritizate
  • Prezintă îmbunătățiri
  • Transpunerea rezultatelor în sarcini de consiliere
rapoarte seo

Optimizator de text

Îmbunătățiți-vă clasamentele cu optimizarea conținutului bazat pe date

  • Comparați textul dvs. cu primele 10 rezultate de pe Amazon™ și Google™.
  • Creșteți calitatea conținutului într-o manieră ghidată
  • Adăugați, măriți sau reduceți cuvintele cheie conform instrucțiunilor.
optimizator de text

Benchmarking

Analizați concurenții, comparați performanța și îmbunătățiți-vă SEO

  • Descoperiți domeniile care au clasamente comune pentru aceleași cuvinte cheie
  • Identificați liderul nișei dvs.
  • Comparați clasamentul cuvintelor cheie a două sau mai multe domenii
  • Urmăriți și comparați clasamentele concurenței pentru cuvinte cheie importante
  • Urmăriți și comparați scorurile de vizibilitate
2103441

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Freelanceri

cPanel SEO a fost conceput pentru a oferi valoare imediată
site-ului dvs. personal sau al clienților dvs., de pe un site de
audit inițial al site-ului prin recomandări pentru îmbunătățirea
rezultatelor motorului de căutare.

Întreprinderi mici și mijlocii

Nu trebuie să fii un expert SEO pentru a-ți îmbunătăți
clasamentul Google al afacerii. cPanel SEO va
identifica cele mai bune cuvinte cheie pentru afacerea dvs. în timp ce
va urmări performanța concurenților dumneavoastră.

Opțiuni flexibile de stabilire a prețurilor cu
30 zile de garanție de returnare a banilor

cPanel SEO Starter

€ 18.02/lună

cPanel SEO Professional

€ 74.92/lună

Proiecte 1 Proiecte 5 proiecte
Conturi cu acces deplin 1 Conturi cu acces deplin 2 Conturi cu acces deplin
Conturi numai pentru citire 0 Conturi numai pentru citire 1 Conturi numai pentru citire
Evaluarea comparativă a concurenților Evaluarea comparativă a concurenților Evaluarea comparativă a concurenților
Concurenți pe proiect 2 concurenți pe proiect 3 concurenți pe proiect
Cercetarea cuvintelor cheie Cercetarea cuvintelor cheie Cercetarea cuvintelor cheie
Urmărirea clasamentului Urmărirea clasamentului Urmărirea clasamentului
Șenile de cuvinte cheie 500 de crawlere de cuvinte cheie 2500 de crawlere de cuvinte cheie
Verificarea cuvintelor cheie Verificarea săptămânală a cuvintelor cheie Până la verificarea zilnică a cuvintelor cheie
Auditul site-ului Auditul site-ului Auditul site-ului
Pagini de cercetat 500 per proiect Pagini de parcurs 10k per proiect Pagini de parcurs
Consilier SEO Consilier SEO Consilier SEO
SEO Text Optimizer SEO Text Optimizer SEO Text Optimizer
&nbsp Comandați acum Comandați acum

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

ÎNTREBĂRI & RĂSPUNSURI

SEO este acronimul pentru Search Engine Optimization (optimizare pentru motoarele de căutare). Este o strategie esențială de marketing online dedicată atragerii de potențiali clienți către site-ul dvs. web. Scopul său este de a optimiza un site web pentru a obține poziții de top pentru cuvintele cheie selectate în motoarele de căutare. Acest obiectiv este atins prin utilizarea strategică a unor măsuri de îmbunătățire a configurației tehnice și a conținutului site-ului și prin obținerea de backlink-uri de la alte domenii.
Cuvinte-cheie și clasamente
On-page SEO
Off-page SEO
Specialiștii SEO aplică măsuri pentru a îndeplini factorii de clasificare ai motorului de căutare pentru fiecare categorie. Motoarele de căutare utilizează factori de clasificare pentru a determina poziția în care se află un site web în rezultatele căutării.

În fiecare zi, milioane de oameni folosesc motoarele de căutare pentru a găsi informații sau servicii din toate aspectele vieții: Rețete, ghiduri, produse, zboruri, navigație, bilete, divertisment și multe altele. Cei mai mulți oameni navighează pe internet cu ajutorul motoarelor de căutare pentru a găsi răspunsuri la întrebări și soluții la problemele lor.

Un studiu arată că 68% din traficul web provine din motoarele de căutare. 53% din acest trafic își are originea în rezultatele căutărilor organice – rezultate de căutare care nu sunt reclame (căutare plătită) și care pot fi îmbunătățite prin SEO.

faq consilier 1

Cu alte cuvinte, căutarea organică (SEO) și căutarea plătită (SEA, anunțuri în rezultatele căutării) reprezintă cea mai mare parte a traficului pe internet.

Chiar și locul în care ne deplasăm offline este influențat în mod semnificativ de motoarele de căutare: Folosim Google și Apple Maps și rezultatele căutărilor locale pentru a găsi locuri și servicii din apropiere, cum ar fi coaforul, supermarketurile, restaurantele și medicii. Ne alegem destinația pe baza recenziilor online. Și instruim serviciile bazate pe motoare de căutare să ne ghideze până acolo, fie că ne deplasăm cu mașina, cu transportul public sau pe jos.

Acum, imaginați-vă că afacerea, produsele și serviciile dvs. nu sunt listate în rezultatele căutării. Imaginați-vă că oamenii nu vă pot găsi online pentru a vă cumpăra produsele sau pentru a găsi drumul către afacerea dvs. de tip “brick-and-mortar”. În schimb, cel mai probabil, vor alege concurența dumneavoastră.

Cu ajutorul SEO, utilizatorii vă pot găsi afacerea, produsele și serviciile online și le pot cumpăra. După cum am menționat, acest lucru înseamnă că oamenii vă pot găsi online și mult mai ușor și offline.

SEO vă maximizează șansele de a fi listat în primele poziții pentru cuvinte cheie esențiale pentru afacerea dumneavoastră. Cu cât poziția dvs. este mai bună, cu atât mai mulți oameni vor ajunge la site-ul dvs. web – de preferință pe prima pagină (sau în primele zece) a rezultatelor căutării.

De ce Page One?

Bună întrebare. Studiile au arătat că 31,7% dintre utilizatori dau clic pe primul rezultat al căutării organice (poziția unu); un procent uriaș de 75,1% din toate clicurile se îndreaptă către primele trei rezultate ale căutării. După aceea, numărul de clicuri se reduce rapid cu fiecare poziție următoare.

faq googlectrchart

Acest comportament arată că utilizatorii rareori se uită la rezultatele de pe pagina doi sau mai mici, ca să nu mai vorbim de a da clic pe vreunul dintre ele.

faq googlectrpages

De aceea, întreprinderile trebuie să fie prezente pe prima pagină a rezultatelor căutărilor, cel puțin pentru cuvintele cheie relevante.
Pe scurt: Este crucial pentru liber-profesioniști și proprietari de afaceri să

  • Dețin un site web sau orice alt tip de prezență online, chiar dacă își oferă produsele sau serviciile offline
  • Efectuați SEO pentru a vă asigura că se clasează pe prima pagină pentru cuvinte cheie relevante

Cuvântul cheie este un termen tehnic pentru interogările de căutare (cuvinte, fraze, propoziții și întrebări). Cu ajutorul acestora, utilizatorii găsesc conținut care să le răspundă la întrebări și să le ofere soluții. Pe scurt, un cuvânt cheie este legătura dintre utilizatori și site-ul dumneavoastră. Motoarele de căutare compară cuvintele cheie cu site-urile web, căutând conținutul cu cea mai mare relevanță.

O mare parte din SEO constă în identificarea cuvintelor cheie care au potențialul de a conduce trafic relevant către site-ul dvs. web – cu alte cuvinte, de a aduce clienți potențiali. Pentru a face acest lucru, trebuie să identificați termenii de căutare (sau cuvintele cheie) pe care oamenii îi folosesc atunci când caută oferte ca a dumneavoastră.

Acest proces se numește cercetare a cuvintelor cheie. În mod ideal, cercetarea cuvintelor cheie vă oferă o listă de cuvinte cheie care acoperă interogările de căutare pe parcursul întregului parcurs al clientului.

Ceea ce doriți să faceți este să creați o pagină cu o rețetă pentru un sandviș cu înghețată s’mores, unde utilizatorii găsesc o rețetă ușor de urmat, imagini sau videoclipuri și răspunsuri la întrebările pe care le-ar putea avea.

Sandvișul cu înghețată S’mores este cuvântul cheie principal care ar trebui să apară în URL-ul, titlul, titlurile și multe altele ale paginii dvs.
O pagină dedicată și optimizată pentru cuvinte cheie facilitează motoarelor de căutare – și utilizatorilor, de asemenea – să determine despre ce este vorba în pagina dvs. În acest fel, îl pot lista în poziții bune în rezultatele căutărilor aferente.

Așadar, știm că relevanța este un factor crucial pentru o poziție de top în rezultatele căutărilor. Pentru a crea conținut relevant, trebuie să vă ocupați de subiectele și întrebările din jurul unui cuvânt cheie pe o subpagină sau un URL individual. Apoi, asigurați-vă că cuvântul cheie apare în locuri esențiale din pagina dvs.

Să spunem că sunteți în afacerea cu înghețată. Unul dintre cuvintele tale cheie este sandviș cu înghețată s’mores. Acum te concentrezi pe tot ce are legătură cu un sandviș cu înghețată s’mores.

În primul rând, verificați panoul consilierului făcând clic pe Consilier în bara de navigare de sus. Este un panou Kanban care vă ajută să vă organizați sarcinile în funcție de statut. Sarcinile dumneavoastră sunt codificate pe culori în funcție de importanță:

  • Roșu: Mare. Rezolvați cât mai curând posibil.
  • Galben: Mediu. Începeți să le rezolvați în curând.
  • Albastru: Scăzut. Țineți-le minte și rezolvați-le atunci când puteți.
faq consilier 1

Puteți să trageți și să plasați pe măsură ce finalizați sarcinile, să atribuiți sarcini altor utilizatori (în funcție de planul dvs.) și să filtrați în funcție de persoana desemnată.
După cum am menționat mai sus, sarcinile sunt un amestec de măsuri standard de bază SEO și probleme identificate în cadrul auditurilor automate săptămânale ale site-ului dvs. web.

Rețineți că aveți nevoie de un proiect pentru ca funcția de consilier să funcționeze. De asemenea, cele mai multe dintre sarcinile consilierului sunt adaptate la site-ul web al unui proiect (de obicei al dumneavoastră sau al clientului dumneavoastră). Dacă gestionați mai multe site-uri web, va trebui să creați un proiect suplimentar pentru fiecare dintre ele.

Pentru a adăuga sau a trece la un alt proiect, faceți clic pe meniul Proiecte din bara de navigare de sus. În funcție de planul dvs., s-ar putea să fie nevoie să îl actualizați pentru a adăuga un alt proiect.

Pentru a atribui o sarcină altor utilizatori, aveți nevoie de un plan care să permită utilizatori suplimentari. Dacă planul dvs. include utilizatori suplimentari, veți găsi meniul Atribuit în Consilier și sarcini. Alegeți pur și simplu un utilizator căruia să îi atribuiți o sarcină sau filtrați consilierul în funcție de acesta. Pentru a adăuga un nou utilizator, faceți clic pe avatarul profilului dvs. și apoi pe Utilizatori. Dacă planul dvs. nu include utilizatori suplimentari, nu veți vedea meniul Atribuit în consilier sau în sarcini. Upgradează-ți planul pentru a adăuga utilizatori.

Există două motive pentru care s-ar putea să vedeți sarcini pe care le-ați rezolvat sau acoperit deja. Așa cum am menționat mai sus, sarcinile sunt un amestec de măsuri SEO de bază și probleme identificate în cadrul auditurilor automate săptămânale ale site-ului dvs. web.

În primul rând, sarcinile care acoperă măsurile SEO de bază sunt aceleași pentru toată lumea și nu sunt adaptate la site-ul dvs. web sau la afacerea dvs. De exemplu, nu știm dacă ați creat un cont Google pentru afacerea dvs. și dacă ați configurat Search Console sau dacă ați instalat plugin-uri SEO. Dacă ați făcut deja – o treabă excelentă! Pur și simplu marcați aceste sarcini ca fiind realizate.

Cel de-al doilea motiv este faptul că Consilierul este actualizat automat pe baza rezultatelor auditurilor săptămânale automate ale site-ului. Cu alte cuvinte, dacă un audit al site-ului identifică orice problemă referitoare la o sarcină pe care ați finalizat-o în trecut, aceasta va fi actualizată automat și va apărea în secțiunea Deschis.

Poate că v-ați oprit deja să vă gândiți: “Stați, dar mie nu-mi pasă de vizibilitatea mea pentru cuvinte cheie care nu au nicio legătură cu afacerea mea.” Și aveți dreptate. În timp ce Vizibilitatea este un scor excelent pentru a vă face o idee despre performanța dvs. generală și pentru a compara site-urile web în general, acesta nu este adaptat la setul dvs. specific de cuvinte cheie.

De aceea oferim vizibilitate a proiectului. Această măsură este calculată în același mod ca și Vizibilitatea, dar în loc să se utilizeze 500.000 de cuvinte cheie din mai multe industrii, Vizibilitatea proiectului se bazează exclusiv pe cuvintele cheie din Rank Tracker.

Cu alte cuvinte, Project Visibility este un scor de vizibilitate personalizat pentru setul unic de cuvinte cheie relevante pentru afacerea dumneavoastră.
Aici găsiți Project Visibility: Proiecte → Rank Tracker → Vizibilitate.

După cum probabil știți deja, puteți urmări și clasamentele concurenților dvs. în Rank Tracker. În acest fel, veți obține vizibilitatea proiectului și pentru acestea, ceea ce va permite o comparație mult mai realistă. Astfel, chiar dacă au un portofoliu de produse sau servicii ușor diferit, Project Visibility ține cont exclusiv de cuvintele cheie pe care le împărtășiți.

Utilizați scorul de vizibilitate ca indicator al performanței SEO generale, al problemelor și al potențialului de optimizare.

1. Obțineți o idee despre performanța SEO globală

Puteți urmări clasamentele pentru cuvinte cheie unice și să știți pe ce poziție vă situați. Este un lucru important de făcut. Cu toate acestea, urmărirea clasamentului nu vă oferă o perspectivă de ansamblu a îmbunătățirii generale a clasamentului dumneavoastră, însă Vizibilitatea o face. Atunci când măsurile SEO sunt eficiente și clasamentele se îmbunătățesc, la fel se întâmplă și cu scorul de vizibilitate.

2. Diagnosticarea problemelor SEO

O scădere bruscă a vizibilității dvs. indică probleme în performanța SEO. Utilizați Vizibilitatea ca pe o alertă. Dacă scade semnificativ, începeți să căutați ce s-a întâmplat. Iată o listă de motive comune:

  • Ați fost lovit de o sancțiune Google. Verificați Search Console pentru notificări. Asigurați-vă că respectați Ghidul pentru webmasteri al Google.
  • Există ramificații în urma unei modificări recente a algoritmului Google. Întrebați despre recentele actualizări Google și despre ceea ce implică acestea.
  • Concurenții dvs. și-au optimizat site-urile și conținutul, iar acum vă depășesc. Comparați vizibilitatea lor (istorică) cu a dumneavoastră. Utilizați Wayback Machine pentru a compara modul în care s-a modificat conținutul acestora.
  • V-ați relansat site-ul fără să vă gândiți la SEO. De exemplu, verificați robots.txt și .htaccess pentru a vedea dacă există pagini blocate accidental, coduri de stare 404, redirecționări 301 defectuoase și linkuri interne.

Ați schimbat conținutul într-un mod care nu v-a ajutat la clasament. Luați în considerare inversarea modificărilor.

Site-ul dumneavoastră are probleme tehnice. Efectuați un audit al site-ului sau verificați Consilier pentru sarcini tehnice deschise. Verificați dacă există pluginuri depășite, recent actualizate sau incompatibile care ar putea provoca pagube.

Problemele de găzduire sunt cauza. Întrebați dacă gazda dvs. a făcut modificări recente, dacă a fost atacată de hackeri, dacă și-a mutat serverele sau dacă a întâmpinat dificultăți tehnice. Vezi dacă serverul tău are probleme.

Țineți cont de faptul că această listă nu este exhaustivă. Unul sau mai multe dintre aceste motive se pot aplica simultan sau pot exista și alte motive.

3. Compararea concurenților

Vizibilitatea este o măsurătoare excelentă pentru o comparație rapidă între două sau mai multe site-uri web. Comparați vizibilitatea dumneavoastră cu cea a lor. Cine depășește pe cine? V-a depășit un concurent în trecut sau viceversa? Cine conduce și cât de mare este distanța dintre tine și cel mai aprig concurent al tău? Răspunsul la aceste întrebări vă va ajuta să dezvoltați o strategie SEO pentru a ieși (și a rămâne) în topul nișei dumneavoastră.

4. Urmăriți evoluția vizibilității în timp cu ajutorul datelor istorice

Vreți să știți cum a evoluat un site web în timp? Oferim date istorice începând cu 2009, fără fluctuații sezoniere. În acest fel, puteți urmări și compara istoricul vizibilității și puteți vedea evoluția acesteia pe perioade lungi de timp.

Răspuns scurt: Nu faceți din îmbunătățirea vizibilității un obiectiv al strategiei SEO.

Răspuns lung: Vizibilitatea reflectă calitatea clasamentului dumneavoastră într-o singură măsură; nu va duce la un clasament mai bun. Aveți ca obiectiv să vă îmbunătățiți clasamentul pentru cuvintele cheie relevante pe care potențialii clienți le folosesc de fapt pentru a găsi produse și servicii ca ale dumneavoastră. Îmbunătățirea clasamentului vă va îmbunătăți și vizibilitatea. Dar ceea ce contează cu adevărat este clasamentul dumneavoastră.

Ca o regulă generală, scorul de vizibilitate va fi mai mare dacă

  • URL-urile domeniului dvs. se clasează în poziții bune
  • Aveți un număr mare de URL-uri indexate cu poziții bune în clasament
  • Vă poziționați bine pentru cuvinte cheie cu un volum mare de căutare