Cum să creați un filtru de e-mail la nivel de cont/global în cPanel pentru a combate spam-ul

Este greu să oprești în totalitate e-mailurile spam, dar le poți filtra, le poți elimina, le poți trimite în folderul selectat etc.

Cum se creează un filtru de e-mail la nivel de cont/global?
1. Conectați-vă la contul dumneavoastră cPanel.

2. În secțiunea Email, faceți clic pe Global Email Filters.

3. Faceți clic pe Create a New Filter (Creați un filtru nou).

4. Introduceți un nume pentru filtru în caseta de intrare Filter Name (Nume filtru).

5. Regulile de filtrare vin cu multe opțiuni pentru filtrarea e-mailurilor. În cazul în care doriți să vă ocupați de un e-mail care conține un cuvânt, cum ar fi Loterie sau orice alt cuvânt, selectați Corp în prima casetă de listă și selectați Conține în cea de-a doua.

6. Din meniul derulant Actions (Acțiuni ), selectați Discard Message (Eliminare mesaj).

7. Faceți clic pe Create (Creare).