Dacă sunteți în vacanță sau dacă nu veți fi disponibil pentru câteva zile sau o lună, puteți crea un răspuns automat pentru e-mailurile dumneavoastră. Atunci când oamenii vă trimit un e-mail, vor primi un e-mail automat cu mesajul dumneavoastră.
1. Conectați-vă la contul dumneavoastră cPanel.
2. În secțiunea Email, faceți clic pe Autoresponderi.
3. Din pagina Autoresponders, faceți clic pe Add Autoresponder (Adăugare răspuns automat).
4. Introduceți următoarele detalii:
- Interval: Specificați numărul de ore pe care doriți ca autoresponderul să aștepte între răspunsurile la aceeași adresă de e-mail.
- Email: Introduceți adresa dvs. de e-mail la care doriți să activați autoresponderul. Pentru a activa răspunsul automat pe support@example.com, introduceți ” Support” în câmpul de e-mail.
- Domeniu: Selectați domeniul corespunzător din lista derulantă, dacă aveți mai multe domenii.
- De la: Introduceți numele de la care se va trimite răspunsul automat.
- Subiect: Vă rugăm să introduceți subiectul e-mailului, cum ar fi ” Sunt în vacanță“, etc.
5. Selectați ora de începere și de oprire a răspunsului automat.

6. Faceți clic pe Create (Creare).
Cum să eliminați Autoresponder?
1. În secțiunea Email, faceți clic pe Autoresponderi.
2. Ar trebui să vedeți lista de e-mailuri a autoresponderului dvs. în secțiunea Current Autoresponders.
3. Faceți clic pe Delete (Șterge ) în partea dreaptă a adresei de e-mail.

4. Confirmați cu Delete Autoresponder.