Odată ce ați achiziționat Acronis backup, trebuie să vă activați contul. După activare, vă puteți conecta la portalul de management și puteți crea un nou cont de utilizator (clienții pot crea noi utilizatori) și un cont de client (partenerii pot crea noi clienți).

1. Activarea contului Acronis (administrator)
2. Conectați-vă la un cont de utilizator
3. Crearea unui cont de utilizator
4.Crearea unui cont de client

1. Activarea contului Acronis (administrator)

După ce achiziționați Acronis backup, veți primi un e-mail care va conține numele dvs. de utilizator de conectare. În acest e-mail, trebuie, de asemenea, să vă activați contul Acronis pentru a vă conecta la portalul Acronis.

Efectuați următorii pași pentru a vă activa contul Acronis:

1. În e-mailul Activate Account (Activează contul ), faceți clic pe butonul Activate account (Activează contul ).

sc

Acest e-mail conține, de asemenea, numele dvs. de utilizator. Veți avea nevoie de acesta pentru a vă conecta la portalul Acronis.

Salvați link-ul de conectare. Veți avea nevoie de acest link pentru a vă conecta la portalul Acronis.

2. Setați o parolă pentru a accesa portalul Acronis și faceți clic pe butonul Activate Account (Activează contul ).

PasswordFirstTime

3. Vi se va cere să acceptați Acordul de licență pentru utilizatorul final și Declarația de confidențialitate. Bifați căsuțele dacă doriți să faceți acest lucru și faceți clic pe butonul Accept .

AcceptTerms

4. Veți fi redirecționat către tabloul de bord Acronis backup.

1 1

2. Conectați-vă la un cont de utilizator

Odată ce un cont este activ, vă puteți conecta la portalul de backup Acronis folosind numele de utilizator și parola.

Efectuați următorii pași pentru a vă autentifica în cont:

1. Accesați portalul de cloud Acronis pentru locația dumneavoastră. Introduceți numele dvs. de utilizator și faceți clic pe butonul Next (Următorul )

AcronisBackupSignIn

2. Introduceți parola și faceți clic pe butonul Next (Următorul ).

AcronisBackupPassword

3. Veți fi redirecționat către tabloul de bord Acronis backup.

1 2

3. Crearea unui cont de utilizator

În calitate de administrator, puteți crea mai mulți utilizatori. Fiecare utilizator pe care îl creați va primi un e-mail care va conține numele de utilizator de conectare. Utilizatorul va fi rugat să își activeze contul și să își seteze propria parolă pentru a se conecta la portalul de backup Acronis.

Efectuați următorii pași pentru a crea un cont de utilizator:

1. Pe pagina de prezentare generală a copiilor de rezervă Acronis, faceți clic pe Manage Account (Gestionare cont ) în partea din stânga sus a meniului.

2 1

2. Pe pagina Faceți clic pe butonul + New (Nou ) din dreapta sus a paginii și selectați User (Utilizator).

2 2

3. În fereastra Create new user (Creare utilizator nou ), introduceți valorile pe baza informațiilor din tabelul de mai jos și faceți clic pe butonul Create (Creare ).

AddUserFransHalsCrop
Denumirea câmpuluiDescriere
AutentificareIntroduceți numele de utilizator cu care acest utilizator se poate conecta.
EmailIntroduceți adresa de e-mail cu care acest utilizator se poate conecta.
LimbaSelectați limba. Schimbă limba implicită a notificărilor, a rapoartelor și a software-ului care va fi utilizat pentru acest cont.
PrenumeOpțional
Numele de familieOpțional
Servicii și roluriÎn funcție de serviciile organizației, puteți selecta una dintre opțiuni:
Denumirea câmpuluiAdministrator al companieiAcest rol acordă permisiuni de administrator pentru toate serviciile. În cazul în care ediția de recuperare în caz de dezastru a serviciului Cyber Protection este activată pentru organizație, acest rol permite, de asemenea, accesul la funcționalitatea de recuperare în caz de dezastru.
Denumirea câmpuluiPortal de managementAdministrator numai pentru citireAcest rol acordă permisiuni de numai citire pe portalul de gestionare în cadrul întregii organizații.
AdministratorAcest rol permite accesul la portalul de gestionare, unde administratorul poate gestiona utilizatorii din întreaga companie.
ProtecțieUtilizatorAcest rol permite utilizarea serviciului de protecție, dar nu acordă drepturi administrative. Utilizatorii nu au acces la datele altor utilizatori din cadrul organizației.
Administrator numai pentru citireAcest rol oferă acces numai pentru citire la toate obiectele serviciului de protecție din organizație. Administratorii de numai citire au acces de numai citire la datele altor utilizatori din organizație.
Operator de restaurareAcest rol oferă acces la copiile de rezervă ale organizațiilor Microsoft 365 și Google Workspace și permite recuperarea acestora. Accesul operatorilor de restaurare la conținutul sensibil este restricționat.
AdministratorAcest rol permite configurarea și gestionarea serviciului de protecție. Acest rol este necesar pentru configurarea și gestionarea funcționalității de recuperare în caz de dezastru și a listei albe corporative, în cazul în care aceasta este activată în cadrul unui cont.

4. Noul utilizator va apărea în fila Users (Utilizatori ), împreună cu o fereastră de rezumat a serviciilor și a informațiilor generale pentru acest utilizator. Un administrator poate (ulterior) să editeze întotdeauna detaliile și privilegiile utilizatorului în aceste ferestre.

UserServices 1
UserGeneralInfo 1

4. Crearea unui cont de client

În calitate de partener, puteți delega gestionarea către alte persoane ale căror permisiuni de acces vor fi limitate la unitățile corespunzătoare. Fiecare utilizator pe care îl creați va primi un e-mail care va conține numele de utilizator de conectare. Utilizatorul va fi rugat să își seteze propria parolă pentru a se conecta la portalul de backup Acronis.

Efectuați următorii pași pentru a crea un cont de client:

1. Conectați-vă și accesați Portalul de gestionare pentru a deschide consola de gestionare a conturilor. Faceți clic pe butonul + Nou din dreapta sus a paginii și selectați Client.

2 3

2. Introduceți numele clientului, selectați Production as Mode ( Producție ca mod), selectați limba și faceți clic pe Next (Următorul).

12

3. Introduceți cota de stocare în cloud (în funcție de cota achiziționată de client) și faceți clic pe Next (Următorul).

13

4. Introduceți valorile pe baza informațiilor din tabelul de mai jos și faceți clic pe Done.

acronismng
Numele câmpuluiDescriere
EmailIntroduceți adresa de e-mail cu care acest utilizator se poate conecta. Dacă debifați caseta de selectare Utilizare adresă de e-mail ca autenti ficare, trebuie să specificați numele de utilizator de autentificare.
LimbaSelectați limba. Schimbă limba implicită a notificărilor, a rapoartelor și a software-ului care va fi utilizat pentru acest cont.
Primul numeOpțional
Numele de familieOpțional

5. Noul client va apărea în fila Clienți.

Zile :
Orele :
Proces-verbal :
Secunde

- OFERTA SPECIALĂ DE PRIMĂVARĂ 2024 PENTRU PACHETELE ANUALE -

Gazduire WEB
30% OFF

Valabil pentru pachetele anuale
Domeniu gratuit inclus