Cum să creați un “Filtru de e-mail la nivel de utilizator” în cPanel

Este greu să oprești în totalitate e-mailurile spam, dar le poți filtra, le poți elimina, le poți trimite în folderul selectat etc.

Cum se creează un filtru de e-mail la nivel de utilizator?
1. Conectați-vă la contul dumneavoastră cPanel.

2. În secțiunea Email, faceți clic pe Email Filters (Filtre de e-mail).
Cum să creați un "Filtru de e-mail la nivel de utilizator" în cPanel - 2024

3. La Filtre după utilizatori, puteți vedea toate conturile de e-mail existente. Faceți clic pe Manage Filters (Gestionați filtrele ) în dreptul celui corespunzător.
Cum să creați un "Filtru de e-mail la nivel de utilizator" în cPanel - 2024

4. Faceți clic pe Create a New Filter (Creați un filtru nou).
5. Introduceți un nume pentru filtru în caseta de intrare Filter Name (Nume filtru ).

6. Puteți filtra e-mailurile cu mai multe opțiuni în regulile de filtrare. Dacă doriți să vă ocupați de un e-mail care conține un cuvânt, cum ar fi Loterie sau alte cuvinte, selectați Corp în prima casetă de listă și selectați Conține în cea de-a doua.

7. Din meniul derulant Actions (Acțiuni ), selectați Discard Message (Eliminare mesaj).
Cum să creați un "Filtru de e-mail la nivel de utilizator" în cPanel - 2024

8. Acum faceți clic pe Create (Creare).

Zile :
Orele :
Proces-verbal :
Secunde

- OFERTA SPECIALĂ DE PRIMĂVARĂ 2024 PENTRU PACHETELE ANUALE -

Gazduire WEB
30% OFF

Valabil pentru pachetele anuale
Domeniu gratuit inclus