Politica de rambursare și returnare

Politica de rambursare și returnare

Politica de rambursare și returnare pentru TPC Hosting

Produsele achiziționate de la TPC Hosting pot fi rambursate numai dacă sunt anulate în termen de 30 de zile de la data tranzacției. Vă rugăm să citiți Politica de rambursare și returnare pentru a afla ce condiții și excepții se aplică.

Notă: Datorită naturii lor, criptomonedele, token-urile și activele digitale sunt, în general, ireversibile, iar cursurile lor de schimb sunt foarte volatile și tranzitorii. Nu putem fi răspunzători pentru niciun risc, inclusiv, dar fără a ne limita la, riscul cursului de schimb și riscul de piață. Produsele achiziționate folosind criptomonede, token-uri sau active digitale nu vor fi rambursate.

“Data tranzacției”, în sensul prezentei Politici de rambursare, înseamnă data achiziționării oricărui produs sau serviciu, care include data la care orice reînnoire este procesată de către TPC Hosting în conformitate cu termenii și condițiile contractului de produs sau serviciu aplicabil (Termeni și condiții). Puteți anula un produs în orice moment, dar o rambursare va fi emisă numai dacă anularea este solicitată în termenul de rambursare specificat pentru produsul în cauză, dacă este disponibil. Notă: Unele produse au politici sau cerințe diferite pentru rambursare, inclusiv unele produse care nu sunt eligibile pentru rambursare în nicio circumstanță. Vă rugăm să consultați mai jos condițiile de rambursare aplicabile acestor produse.

Politica de anulare

Anularea reînnoirii serviciilor de promovare a site-urilor web, de găzduire a site-urilor web sau de înregistrare a domeniilor trebuie să se facă cu cel puțin șapte zile lucrătoare înainte de sfârșitul perioadei curente de servicii. Solicitările primite cu mai mult de șapte zile lucrătoare înainte de sfârșitul perioadei de servicii curente vor fi tratate ca o anulare a serviciilor pentru următoarea perioadă de servicii.

Trebuie să solicitați anularea prin intermediul panoului de control din zona dvs. de client / prin trimiterea unui bilet de asistență sau să trimiteți un e-mail la [email protected] pentru a vă anula serviciul. După primirea cererii de anulare, întreaga sumă sau orice deducere va fi rambursată prin metoda de plată inițială în termen de 10-15 zile lucrătoare.

Politica de rambursare

La TPC Hosting ne mândrim cu încântarea clienților noștri. Vă rugăm să consultați politicile noastre de rambursare și returnare pentru diferite servicii.

Prezentare generală a politicii de rambursare:

Anulat Politica de rambursare și returnare
3-30 zile Între 3-30 de zile, sunteți eligibil pentru o rambursare pentru toate serviciile de găzduire. Nu suntem capabili
să ramburseze taxele de înregistrare a domeniului în timpul achizițiilor inițiale sau al reînnoirilor.
În termen de 3 zile Dacă anulați în primele 3 zile, puteți primi o rambursare completă.
pentru găzduire (mai puțin costul pentru domeniul inclus, dacă este cazul).
30+ zile După 30 de zile nu se oferă rambursări.

Conturi de găzduire web

Toate conturile noi de găzduire web sunt acoperite de o garanție de 30 de zile de returnare a banilor. Dacă nu sunteți mulțumit de serviciile noastre în orice moment în primele 30 de zile de deținere a unui cont activ, vă vom rambursa 100% din bani, cu excepția cazului în care se specifică altfel în momentul achiziției sau înainte de aceasta.

În cazul în care comanda de cont de găzduire web include un nume de domeniu, numele de domeniu nu este rambursabil și va fi calculat la prețul obișnuit al domeniului. A se vedea, de asemenea, Pentru Nume de Domenii

Reînnoiri de găzduire web

Contul dvs. de găzduire web se va reînnoi lunar sau anual. Rambursările pentru reînnoirea conturilor de găzduire web vor fi acordate clienților care solicită în scris anularea serviciului lor, cu cel puțin 5 zile înainte de data reînnoirii. Nu se vor face excepții de la această politică.

Nume de domenii

Toate vânzările de nume de domenii sunt definitive în momentul achiziției. Sunteți unicul proprietar al oricărui nume de domeniu înregistrat prin intermediul serviciilor noastre, după plata integrală. În cazul în care decideți să renunțați la serviciile noastre pentru un alt furnizor, numele de domeniu sunt transferabile și, prin urmare, nu fac obiectul unor rambursări.

Modificările numelor de domenii înregistrate (ortografie incorectă, etc.) nu pot fi făcute după ce domeniul a fost cumpărat de la un registru de domenii. Este foarte important să verificați ortografia numelui de domeniu și este recomandat să cereți și altei persoane să o citească pentru a vă asigura că este exact așa cum v-ați așteptat.

Reînnoiri de Nume de Domeniu

Reînnoirea numelui de domeniu este facturată în mod automat, conform calendarului convenit în contract. Acestea se vor reînnoi în mod automat până când veți scrie și veți anula reînnoirea numelui dvs. de domeniu. Rețineți că numele de domenii sunt pe un plan anual.

Pentru Web Design/Dezvoltare

În cazul în care un client nu este complet mulțumit de serviciile noastre, putem oferi o rambursare în termen de 30 de zile de la data instalării proiectului. Rambursările finale vor fi efectuate după deducerea taxei pe servicii și a tarifelor orare pentru lucrările efectuate de noi.

Din cauza Tranzacției Eșuate / Deducere dublă

Dacă vă confruntați cu o problemă de eșec al tranzacției, atunci vă rugăm să verificați contul bancar pentru orice deducere, dacă nu găsiți nicio deducere, atunci puteți încerca din nou să plătiți pentru acea factură, altfel trebuie doar să trimiteți un bilet de asistență cu extrasul bancar pentru a urmări această problemă. În cazul în care ați plătit de două ori pentru o singură tranzacție, vă rugăm să deschideți un bilet de asistență sau să ne trimiteți un e-mail pentru a verifica problema, iar suma unei tranzacții va fi rambursată prin aceeași sursă în termen de 15 până la 20 de zile lucrătoare.

Certificate SSL – Plătite

Odată instalat, SSL nu este rambursabil, cu excepția următoarelor cazuri:
Dificultăți tehnice grave legate de SSL, dacă clientul nu a reușit să îndeplinească cerințele unice pentru SSL (numai SSL cu validare extinsă).

În cazul în care clientul sună pentru a anula suplimentele în perioada de timp de prefacturare, putem emite o rambursare, așa cum este descris în politica de rambursare și returnare. În cazul în care ne contactați după data de reînnoire, aceasta nu poate fi rambursată.

Certificate SSL – Inclus în pachetul de găzduire

Se aplică aceeași politică ca și în cazul conturilor de găzduire web.

SiteLock

Clientul trebuie să plătească o taxă egală cu 50% din durata Anuală Totală (“Taxa de anulare”). SiteLock poate fi anulat în termen de 30 de zile de la cumpărare sau reînnoire pentru o rambursare completă. După 30 de zile, nu sunt permise rambursări.

Site Backup & Restore Pro

O rambursare completă va fi emisă pentru Site Backup & Restore Pro dacă clientul anulează găzduirea în termen de 30 de zile. Doar produsul în sine poate fi rambursat integral dacă este anulat în termen de 5 zile. În cazul în care se anulează în orice moment după aceea, se poate emite o rambursare proporțională.

Instrumente SEO

Instrumentele SEO pot fi anulate în termen de 30 de zile de la cumpărare sau reînnoire pentru o rambursare completă. După 30 de zile, nu sunt permise rambursări.